hey awak ! ye awak la terima kasih sebab edit blog saya yang sememangnye buruk . tak tao nak balas budi awak macam mane . terima kasih juga sebab sudi kawan dengan saya . -credit 4 fatin irdina .

ok dengan segala hormatnye aku datang ke sekolah hari ini hanya untuk ambil duit RM100 . serius ramai gila budak datang hanya kerana duit . Iman cakap aku mata duitan ! Chaitt Iman ni memang macam ni , Zulhairi suruh aku jangan layan dia sangat =,= . sambung balik pada perbincangan kita tadi jadi aku pun pergi la dekat bawah dewan tuu tanye cikgu Amirah  "dah boleh amek duit ke" ? Cgu Amirah cakap " amek je sendiri hanis tak payah call mak awak " . lepas tu pinjam kejap handset Cgu Emelia sebab nak call mak , suruh tak payah jemput aku balik lari je lepas amek duit .

lepas dah dapat duit memang cabut r dari sekolah tuu , terus pergi bandar dan balik naik bus keat . Choiy sumpah lepas ni aku tak nak naik bus keat , yeahh lampi yang amat siap bawak round-round dalam hospital lagi . dah sampai rumah kan aku punya bodohnye la lupa nak bawak kunci rumah jadi aku lepak la rumah jiran aku . main-main dengan budak" , terjumpa adik Alia (Aqif ) hurmm boleh tahan comel jugak la . maklum la bayi lain la budak besar macam korang ni kan ? nak cakap cun tu boleh la , nak cakap comel tu bergantung pada riak muka kau !

Eyka dia memey psiko -,- baru perasan la . maaf r weyh kita kawan aje la ea ? aku nak tumpukan pada pelajaran , spm aku tak lepas lagi ni  . i wish the best 4 u Mr I .
written by NURHANIS :)