Blog Yang ke-5

assalamualaikum.

sebenarnya ini adalah blog aku yang ke 5 . aku boleh rasa kebodohan dan kesengalan aku sebab aku padam blog aku yang lama tuu. ramai juga yang tanya aku kenapa aku padam blog aku kan ? masa tuu aku ada problem dengan Capital H dan putus begitu saja setelah tujuh bulan setengah bercinta . tak larat laa nak tanggung dosa lama". sebab putus biar aku aje la yang tao. tak baik aibkan orang *nie mak aku ajar plus tengok drama melayu.

ok jadi sekarang tutup kisah lama dan buka buku baru. kepada mereka" yang di luar sana nak follow blog nie aku alu-alukan dan yang tak nak baca plus tak paham/suka blog nie boleh laa main jauh". aku tak hairan pun. macam farid cakap jangan buat aku cakap loghat kedah dekat hang ! sori agak merepek sedikit. 


written by NURHANIS :)